budak jahat or budak nakal??

minggu ni sdare mare dtg umah aku...
so meriah la..tmbh pulak ader dak kcikterpakse gak aku layan...
lau x lyn ckp aku smbong lak...
and ari nie sbagian sdare aku dh blik tng skejap....
----- aku ader persoalan yg bermain di fikiran-------
budak nakal ngn budak jahat mne lgi trok???
korang rse spe truk agi???bgi aku lau bdak uh respect at org tua and org len..
x lah trok sgt an....tpi lau x respect and melantun ckp org tua....
aku rse thats are truely rosak pnye budak...atau erti kate len....
pegi mam lau lu nk wat perangai gitu....yer la lau nk tnjuk besar tnggu jdi raja ar...
so spe2 rse dri uh nakal and jahat jgn sesekali melantun ckp org tua and respect each other....

ape yg aku tulis ni x der kne mngena antara idup dan mati....
sekian....

No comments:

korang kan baik...klik skit..