Skuad Harimau Muda B..

assalammualaikum and selamat sejahtera readers2 semua..
semua org dh tau MALAYSIA klh dgn BAHRAIN
dlm kelayakan olimpik LONDON 2012...
ah kuciwanya aku...
tpi mngkin ade hikmah disebalik ini semua...
lgipun malaysia ramai yg skit..and yg skit uh sume star2 blake..
disini aku ltk beberapa gmbr yg aku  dh survey...
aku mlz nk crik bnyk2..so aku ambik skit je la..
bgi sesapa yg x knl player yg aku ltk nih..aku intro kn at korang...
yg ni fadhli shas..pertahanan Malaysia mlm tdi.. 

yg ni Muslim Ahmad..pun pertahanan tpi x men mlm tdi..men time sukan sea je..

nih player bru dri SSBJ bru 17 thun..dh jdi player malaysia...
dngkinye aku...di pnggl oleh coach mse skan sea...
midfielder kte..

ni plk thamil arasu
jdi striker kte..tpi mlm tdi krg beraksi..
sbb di kawal ktt oleh player bahrain..

ok lah smpai disini sje coretan aku...semoga MALAYSIA terus maju dlm sukan dan apa saja yg baik
utk negara...assalammualaikum dan selamat membaca...

No comments:

korang kan baik...klik skit..