pameran kerjaya 2

assalammualaikum..
hai..hoi...hei..
kpd semua yang melawat..hewhew..hahaha
hehehe..ari ni aku nak cerita pasal Karnival Kerjaya semalam..
lambat gila aku update news ni..bnda dah lepas bru nk citer..
dh2 jgn melalut..aku x sempat nak update semalam..
penat kot..
oke..semalam kelas aku ada bukak gerai..tapi semalam crowded gila kedai kelas aku..
kalah pameran yang budak luar buat...
tpi best la..hehehe...
dan semalam aku dgn kawan aku ada buat persembahan sajak..
and first time aku ketar naik atas pentas..rmai gile org..
and masa tu jugak la aku lupe text sajak tu..
lau ada orang rakam boleh gak aku tunjuk at korang cmne aku cover..hewhewhew..
segan gila...^^..pas tu men bantai je ayat..nsib baik lupe 2 baris je..
kalau x..mampus aku nk cover..
hahaha..maybe lepas ni aku x masuk dah sajak..
lepas abis tu member aku bdk Seri Jengka cakap dekat aku..
yang dia gelak tengok aku bersajak..(kepala otak tol..hmpeh)
nasib baik cikgu aku suruh bersajak..
kalau suruh berforum atas tu..boleh aja..
dengan gaya yang bru lgi..

#aku cakap oke sbb time karnival ko-akedemik peringkat daerah ada beberapa orang kata best tengok aku jdi pengurusi forum..pergh!!mmg bangga jap..and time wakil daerah at Raub..budak bahas tanya spe pengurusi ktorang..dye kta ramai bdk kta pengurusi kitorang best..pergh!!!mmg time tu senyum sampai telinga..hehehehe..tpi xde rezeki time peringkat negeri tu..xpe tahun depan ada lagi..

No comments:

korang kan baik...klik skit..