im guilty


hisshhh....aku rasa menyesal gila...
aku xberniat pun nak buat ibu marah..
tapi........:(
semua dah terlewat...
tadi ibu marah gila...sampai cakap jgn mintak maaf..jgn minta ampun..
pergh!!masuk bilik terus mengalir air mata aku...
(apa??ingt laki xleh nges)
lepas mandi n solat..aku puas pikir nk mintak maaf ke x..
and aku decide nk mnta maaf..
bila aku cakap minta maaf tuh..ibu aku buat xtaw je.
=='
redha je lah lau aku xdimaafkan..
aku dah buat apa yg aku patut buat iaitu minta maaf..

#lau ada readers blog nih..tlg la bgtaw cra...lau ustaz yang baca..lg la di harap menolong..

#kpd ibu..lau ibu bce blog abg ni..abang minta maaf sangat2...abang xberniat nkbuat ibu marah...

2 comments:

aini shahroni said...

buat sesuatu yg ibu kamu suka..
mcm bangun pepagi..buatkan breakfast.. tolong kemas umah *igt org laki xleh kemas umah?* hehehe..
lelaki yg gentle adalah lelaki yg pandai ambil hati perempuan terutama ibu mereka..

p/s:syurga seorang lelaki sampai bila2 pun dibawah tapak kaki ibu..ia berlainan dengan perempuan sebb bila dh kawin syurga dia beralih kepada suaminya..

hrap2 boleh mmbantu..hati seorang perempuan mudah cair..lebih2 lagi jika dia seorang ibu.. I'm sure she'll forgive you..maybe she felt a little bit dejected..

moga berjaya!

from ::Arkitek Hati::

haiqal nuckal said...

thx akk..n sekarang pun kami dah okey..lagipun saya exam tahun ni..so saya xnak buat masalah dgn mak saya^^

korang kan baik...klik skit..