Complicated

Assalam untuk yg beragama Islam dan Hai untuk yg Non-Muslim.
saya baru lepas tengok course yg saya nak ambik lepas SPM.
pergh!!awal gila check...hahaha..
bukan saja-saja ada lah sebabnye..
1.taknak kalut last2 minute.
2.senang prepare apa academic requirement dlm satu cousre..
(kang xmemasal nak ambik yg tu tpi credit xlepas.)
lepas check course yang saya minat ada sikit complication di situ..
MSU tak letak penaja2 dlm course...
yang ada pun computer forensic..
Yes that my fav course but...
mana aku nak campak computer engineering??culinary art??graphic design??game desing n animation??
LOL semua aku minat..tapi i have choose one of them..so readers..
tlg bg cadangan yg mana satu yg sesuai dgn couse science stream..
#jgn suruh ambik kedoktoran..lemau biology..
n lau bio just blooding je minat..tulang?nope!!
jantung?puas cikgu terangkan ssh masuk..
microrganism?ssh nak ingat tugas2 membran cell,nucleus,wall cell,cytoplsm n lain2..

No comments:

korang kan baik...klik skit..