DP FAKE??SALAH ATAU TIDAK??

Assalammualaikum dan salam sejahtera...
ari ni aku nk update bnda yg berkaitan dgn FB..
iaitu default picture...
knape aku nk bincangkan..
sb sekarang nih bnyk dh sindiket2 penipuan..
lgi zaman moden nih..dgn kecanggihan IT lgi..(fuhh gile kaw ayt)
lgi pun lately nih rmai sgt org pkai fake dp...

oke..mybe rmai fkir 'alaa..bia je la hak dye...'
oke..aku pun bia je la..
klau di bia kn la..mcm mna korang ckp..
korang taw ke background dye cmne??
(bkn background gmbr dye..)
latar belakang diri dye..buatnye dye tuh HACKER??
x pun dye STALKER.or mybe a PENCURI PIC??
korang xpikir ke??
nak2 pulak perempuan..tngkap gmbr yg memberahikan
(jgn pikir len oke)
klau dye curi gmbr kau pastu msuk kan at tempat yg x sepatutnye..
and org len tgk..xke mlu at kau..dye mlu ke??
x kn....
lau dye ngaku..kau blh ke cri dye???
nk cam mke FB dye??
DP un pkai FAKE,,,
lgi nk cam....
and korang dgr x citer cinta IT...
mcm mne blh berlaku???korang jatuh aty dkt DP dye bkn at org tuh..
(tu pd pandangan aku)
sbb korang x pernah pun bersua muka...
call pun xpernah..
so bkn ke ae stu kemusykilan di situ...

oke..disebabkan kau dh bce artikel nih.
aku bglah tips yg x seberape nih.
  • jgn terlalu mempercai si DIA jika baru knl
  • ajak dye ber webcam agar kau blh knl mke DIA
so dua tu je la tips aku...aku harap dua tips nih blh ubah segalanye..
plg kurang korang xkn mdh percaya at org..

No comments:

korang kan baik...klik skit..