SEGMEN:SAYA & BLOG

dye ckp sruh link kan ke blog dye..kau tkn la sini


Assalammulaikum dan salam sejahtera
kpd readers post nih..(mcm ada je org yg melawat)
seperti yg kau tgk banner di atas tu aku nk masuk segmen tu..
and lgi stu yg buat segmen tu slh srg drpdnye mmbe aku..so aku teringin sgt..
nak pnuhkn penyertaan..
dye pnye syarat kau gi la at link yg aku dh bg..
dye bg satu soalan dkt aku..

"SEJAK BILA KORANG MULA BERBLOG"

adess..npe lah tnye soalan cmne..aku pun x ingt dh bile aku berblog..
hahahaha..
xde la..sdh tentu2 nye aku ingt..
aku start berblog nih time form 3..
aku x tau kenapa terdetik nak berblog..
niat aku yg first sekali nak berblog ni sbb nak jdi chef,..
kiranye aku nak buat blog masakan la..
tp entah mcm mna blh jdi psl hidup aku plk...
tu yg wat aku konfius skarang...
and aku pun dah lari tajuk...dye tnye ble aku start berblog..
tpi aku dh citer semua plk..
xpe lah..mybe dpt markah lbih kot..hehehe

oke lah sampai sni je la post aku kali nih..aku post pun sbb nk msuk competition tuh..

#p/s:leennnnnnnnnnnnnn...bg aku mng k..
kau kn mmbe aku..hahaha
(bodek jap..haha)*kidding..

No comments:

korang kan baik...klik skit..