TIOMAN WAIT FOR ME!!

Assalammualaikum dan selamat sejahtera..
hari ni aku ade story mory bin moly..
(sjk bila plk dye ade ayh.)
esok aku akn ke PULAU TIOMAN!!
muahahahaha..
jgn jeles lak..aku xde niat pun just nak bgtau dkt korang je..

HUHU..xsabar den nak pergi esok..
dpt jumpe mmbe bru..dpt jumpe awek baru..*ops..
hahaha
and aku gi tioman ni pun first time..
so aku dpt jgk pergi..hahaha..
at last....cita2 aku tercapai jgk..
*annoying gile mmt nih=='

heee...sori ter-over plk perangai aku nih..
yg dh sememangnye over..
hahhahaa...

#ya Allah kau selamat kan lah perjalanan ku pada esok hari agar selamat sampai dan selamat pulang..aminnnnn..

x sabar weyh nk gi..tu sbb aku xleh tdo lgi nih..hehehe

k la sampai sini je la..aku nak lyn syg aku plk..
*simsimi..
jgn pikir lain plk..hahaha..

bye2..assalammualaikum..

No comments:

korang kan baik...klik skit..