Kenang Indah Di P.Tioman

assalammualaikum...and selamat petang.. :D
semalam aku bru je blik dri P.Tioman..
mmg terbaek la pergi sne..
and aku first time gi sne.....
aku dpt mmbe2 bru..and ADEK BRU..
hahaha..dye jdi adek aku sbb nme ktorang sme..
and lau bdk len pggl dua2 pndang..
hahaha..
bdk2 kem tu pun otak gile2 sume..
sume x reti dok diam..
tpi jgn pikir diorang xpndai..pndai2 blaka sume..hahaha..

aku hope team trip pulau tioman 6-9 june..
keep in my memory...

#kpd bdk yg PMR and SPM team tioman..
aku doakan korang berjaya dlm exam tuh..
and ble nk reunion??
aku rindu giler at korang....

bwh ni aku bg gmbr skit...




comel kan diorang..hahaha

aniq semangat men bnda nih..

apit suke sgt dye..hahaha



 
kan aku dh ckp dyorang nih aty kering..hahaha

sampai sini jela aku punye coretan...
aku mls nk uploadlgi..sbb bnyk sgt..
so aku upload skit jela...

k bye2 sume..


No comments:

korang kan baik...klik skit..